L’ARBRE DE LES ESCOLES SOLIDARIES

Referent de l’activitat: Martí Boneta

El dia 11 de Desembre d’aquest any 2020, serà l’encesa de l’arbre de Nadal a l’Hospital Sant Joan de Déu, serà un acte únic amb la participació dels centres:

1. Els nens i nenes dels centres de Les Corts, fan decoracions per l’arbre de Nadal en un acte solidari amb l’Hospital Sant Joan de Déu. Els centres elaboren guarniments amb motius nadalencs que van fer entrega durant l’acte. L’objectiu d’aquest, és acompanyar, en aquest inici de les festes, els nens ingressats a l’hospital i els seus familiars. El material realitzat el portarem el mateix dia a l’Hospital. És important que hi vingui una representació d’alumnes de cada centre.
  2. Realització d’un vídeo, no més de dos minuts, per felicitar el Nadal pels nens i nenes que estan ingressats a l’Hospital, ja sigui musical o lectura de poemes. Aquestes gravacions es passen durant l’acte per tot el públic. Les gravacions les feu arribar al CRP una setmana abans (màxim 3 de desembre)

La celebració consisteix en l’entrega del penjoll, actuacions musicals, xocolatada i en acabar, focs artificials.

img_2275

Centres participants: Ausiàs March, Les Corts, Sant Ramon Sagrat Cor, Maristes Sants-Les Corts, Pau Romeva i
Col·legi Sant Ramon Sagrat Cor.