L’ARBRE DE LES ESCOLES SOLIDARIES

Referent de l’activitat: Martí Boneta

Aquest any, encara més, ens fa molta il·lusió participar i omplir l’Hospital Sant Joan de Déu de moltes felicitacions i bons desitjos pels infants ingressats i per al personal que fan una tasca impressionant. Res no ens atura per ser Solidaris i estar sempre al costat de les persones que ens poden necessitar.

NO tindrem la festa d’encesa de llums, tal com hem fet durant 10 anys. Però la nostra imaginació i ganes fa que reinventem el què podrem fer.

Aquest any tot ha de ser virtual. Què us sembla si feu vídeos “curts” desitjant bon nadal o el que voleu desitjar, però han de ser molt visuals, amb títols, o cartells… perquè encara que el gravéssiu amb so,  l’hospital no el podria emetre amb so. Els posaran a les TV dels espais públics (sales d’espera, vestíbul etc..), però en aquests espais, no es pot posar volum.

També podeu enviar felicitacions, però tot ha de ser virtual.

Tot ho feu arribar a l’adreça:

a8901109@xtec.cat

El termini seria abans de 9 de desembre. Ho enviarem a l’Hospital i ja ho imprimiran o bé les passaran per les pantalles.

Ah, però  si teniu alguna idea.. sempre serà benvinguda. De moment, moltes gràcies i ànims!!!! Hem de fer que es vegi que és Nadal a totes les famílies de dins i fora de l’hospital!!! No podem decaure!!!

Aquest any, sí que l’Esperança serà el millor regal (també passaran els magnífics vídeos dels darrers anys…).

Activitat dirigida a qualsevol edat i curs escolar.

Inscripció de l’activitat abans del 26 de novembre

VIDEOS DE SANT JOAN DE DÉU:

AUTORITZACIÓ DRET D’IMATGE.