INICIEM CURS 2023-2024

Encetem un nou curs. Compteu amb el nostre acompanyament i suport per desenvolupar tots els reptes que tenim per endavant.

Us fem arribar un seguit d’informacions que són importants per poder iniciar el nou curs escolar.

• BUTLLETÍ DIGITAL: a partir del dia 12 de setembre rebreu quinzenalment el butlletí del SE Les Corts al correu del centre amb notícies destacades, formacions, activitats per l’alumnat, etc. Feu-lo arribar a tot el claustre, si us plau!
  • ACTIVITATS DE DINAMITZACIÓ: Trobareu l’oferta d’AD al web del Servei Educatiu. Fins el 20 de setembre podeu fer la inscripció a través del formulari que trobareu a cada activitat.
  • PFZ: El trobareu publicat en aquest enllaç el llistat d’activitats corresponent al Pla de Formació de Zona d’aquest curs 23-24. Les inscripcions seran entre el 8 i el 24 de setembre, si us plau, respecteu aquest termini per fer les inscripcions.

Us desitgem un bon curs!