Remodelació de l’espai de Biblioteca

Des de l’Escola Barcelona es va decidir posar en marxa un projecte de renovació de la biblioteca escolar. El Centre d’Higiene Mental de Les Corts els ajuda en aquesta tasca amb la implicació de l’alumnat.

Primer de tot, van començar pintant les prestatgeries. Més tard, van afegir-hi dibuixos creats pels nens i nenes de 3r, 4t, i 5è amb el CHM de les Corts. Els mestres de la comissió estan esporgant els llibres de la biblioteca. I això què vol dir? Doncs han seleccionat els llibres vells, els que estan fets malbé, els que han quedat obsolets… i ham omplert caixes i caixes amb aquests llibres… alguns els han repartit per les classes, uns altres els donaran a centres que els necessitin i alguns altres els regalaram als alumnes de 6è per la venda de llibres de segona mà que organitzen per Sant Jordi.

I sabeu que faran amb la resta dels llibres?  Doncs els netejaran, els restauraran (si cal), els folraran i els deixaran ben bonics perquè llueixin a les noves prestatgeries, i els nens i les nenes de l’escola els podran llegir, consultar i mirar sempre que vulguin.

Donat l’interès i la cooperació entre l’escola i altres entitats, la televisió BTV ha fet un reportatge d’aquest projecte. Cliqueu a la imatge per veure’l!