Mobile Social Congress 2022

El Mobile Social Congress és un espai impulsat per SETEM Catalunya, en el marc de la campanya Electrònica Justa, de trobada, reflexió i sensibilització ciutadana al voltant del model de consum i de producció d’aparells electrònics i tecnologies de la informació i la comunicació.

Aquestes xerrades són una bona oportunitat per oferir als alumnes d’ESO i cicles formatius continguts diferents. Es podrà atendre en línia a totes les xerrades, i hi haurà traducció simultània, ja que es comptarà amb la participació d’experts i expertes d’arreu del món. El lema que vertebra el programa d’enguany és ‘Posem la tecnologia al servei de la vida’. El programa del #MSC22 tocarà temàtiques molt diverses, sobre l’actualitat del sector de l’electrònica en clau de drets humans, laborals, i sostenibilitat. A més, s’ha previst que a la majoria de taules es parli dels impactes i les problemàtiques, però també de propostes alternatives i iniciatives que proposen solucions i altres maneres de fer.

En cas que estigueu interessades a que el vostre alumnat assisteixi a alguna de les xerrades del Mobile, només cal que us inscriviu al següent enllaç per rebre l’accés a la sala virtual, i notificar-nos per correu quants grups i persones visionaran les xerrades. Per qualsevol dubte, escriviu un correu a info@mobilesocialcongress.cat