Setmana de la Recerca a Les Corts 2023

ANUL·LADA per al 2022-23

Descripció

De l'11 al 19 de maig celebrarem la Setmana de la Recerca a Les Corts al CC Pere Quart amb l'objectiu de compartir les millors recerques de les diferents escoles i instituts de Les Corts en les diferents etapes educatives i àmbits de recerca.
El format serà com el d'una Fira on els i les alumnes es repartiran en diferents espais i explicaran les recerques realitzades al llarg del curs a altres alumnes interessats. El més important és explicar el procés.
Els centres participants hauran d'omplir una fitxa per tal que el CRP pugui elaborar els pòsters per a la Fira.
S'establiran uns torns per als diferents centres educatius.
Al llarg de la setmana s'exposaran tots els treballs presentats per tal de donar a conèixer a tot el barri les diferents Recerques.

Objectius

- Apropar l'alumnat al coneixement de diferents àmbits vinculats a la ciència, la tecnologia, la robòtica i l'aprenentatge servei.
- Resoldre problemes reals a partir de les recerques de l'alumnat.
- Fomentar l'aprenentatge entre iguals.
- Promocionar la igualtat de gènere dins el món científic i tecnològic.
- Comunicar, exposar i argumentar el procés de recerca.

Calendari

Dijous 11 de maig de 17h a 19h: Sessió inaugural al CC Pere Quart on comptarem amb la xerrada d'alguna experta en recerca i es presentarà l'exposició dels diferents treballs.