EL RAP DE LES DONES

Aviat farà un any que a l’Escola Mossèn Jacint Verdaguer de Barcelona van crear aquest rap amb l’objectiu de donar visibilitat al paper de la dona en la societat. Va sorgir després d’un treball de reflexió on van adonar-se de les desigualtats de gènere que actualment encara existeixen en la nostra societat. Si us agrada el rap i el voleu cantar a la vostra escola o casal, us proposem que graveu un vídeo, el pengeu (on vulgueu) i després, els envieu l’enllaç. Faran un recull de tots els que rebin.

Si no teniu temps, podeu compartir la seva versió amb el vostre entorn.
Us animeu a difondre el missatge? #rapdelesdones

Nivell: Cicle Mitjà , Cicle Superior i Secundària.

Objectiu: Reflexionar amb el grup sobre el paper de la dona en la societat i participar en una acció conjunta per donar força a la difusió del missatge.

Seqüenciació:
1. Escolteu la cançó i engegueu un debat per reflexionar amb el grup sobre els estereotips de gènere i recolliu les diferents opinions sobre com veieu el paper de la dona en la societat
2. Canteu-lo ajudant-vos del text-karaoke
3. Graveu el vídeo, pengeu-lo on vulgueu i envieu l’enllaç a: a8001649@xtec.cat

Producte final: Vídeo recull de molts nens i nenes cantant en rap per a la igualtat.