Semifinalistes del XVIIIè CLVA

El passat 1 d’abril es va reunir el jurat del XVIIIè Certamen de Lectura en Veu Alta format per Alicia Aguado (directora de la Biblioteca Ernest Lluch), Isidre Hernández (director d’El Galliner) i Montserrat Bertran (directora de l’equip LIC dels ST de Girona). Després de visualitzar les lectures i de deliberar, van emetre el veredicte. Els vencedors de cada categoria i que han passat a la següent fase han estat:

• Categoria Grumets Vermells(cicle mitjà de primària): : Jana Telechea Renart de l’Escola Forn d’Anells (Fornells)
  • Categoria Grumets Verds(cicle superior de primària): Afrà Borràs Fort de l’Escola El Gegant del Rec (Salt)
  • Categoria Timoners(alumnat nouvingut de cicle superior de primària i 1r-2n ESO): Timofei Tolmachev de l’Institut Montilivi (Girona)
  • Categoria Corsaris(1r i 2n ESO): Ariadna Oya Roca de l’Institut Vallvera (Salt)
  • Categoria Tropa de Corsaris(3r i 4t ESO): Guillem Puig i Carod, Mar Garmendia i Gasca i Martí Pagès i Llauradó de l’Institut La Vall de Llémena (Sant Gregori)

Aquests alumnes han passat a la final territorial de Girona, que tindrà lloc durant el divendres 29 d’abril al teatre La Sitja de Fornells de la Selva. Des de l’organització es posaran en contacte amb els centres vencedors.

Podeu veure la presentació en el següent enllaç. Tots els participants rebran un diploma i un llibre com a obsequi. Moltes gràcies per la vostra participació i us esperem en l’edició vinent!