Projecte Salut a les Escoles

Des de la Secció Territorial de Girona del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya ens presenten el projecte “Salut a les Escoles”.Es tracta d’una xerrada/taller als alumnes de 3r i/o 4rt de primària sobre promoció de la salut.

En anys anteriors l’enfocament es basava en els bons hàbits posturals, tanmateix, en base a la darrera evidència científica, inclourem també alguns conceptes bàsics sobre pedagogia del dolor i prevenció de lesions i patologies tenint en compte els requeriments adequats de activitat física i la reducció de la conducta sedentaria. És una activitat bonificada integrament pel Col.legi de Fisioterapeutes de Catalunya i que per tant, a les escoles del municipi, a nivell econòmic no els suposa cap despesa. Només caldrà que les escoles disposin d’ordinador i pantalla.

Més informació»