Nous canals d’informació sobre Covid-19

S’han posat en marxa 2 canals de comunicació amb l’aplicació Telegram: Salut Escola, per a famílies, i Salut Escola Professionals, per a personal docent on s’hi publiquen tots el protocols relacionats amb la pandèmia i s’informa de les incidències que hi pugui haver en els centres educatius de Catalunya. Les dades que es difonen procedeixen de l’aplicació Traçacovid, que permet als centres comunicar en temps real els casos sospitosos, les mesures d’actuació, els cribratges, els resultats de proves o qualsevol altra dada important relacionada amb la incidència de la covid-19 en l’àmbit educatiu. D’aquí uns dies ja es podran consultar les dades actualitzades de quina és la situació dels centres educatius.

Més informació»