Erasmus + a Finlàndia

La primera setmana de març, tres assessors del CRP del Gironès vam visitar el Centre LUMA a la Universitat de Hèlsinki, així com el centre d’Aalto University Junior. Es tracta de dues organitzacions sense ànim de lucre que es dediquen a promoure l’educació en Ciències, Tecnologia, Enginyeria, Art i Matemàtiques (STEAM)oferint programes i recursos educatius per a estudiants i docents de tots els nivells educatius, com ara tallers, clubs científics o campus d’estiu.

Nosaltres vam poder visitar dos centres educatius, un de primària: Niittykummun koulu) i un altre de secundària: Maunulan yhteiskoulu ja Helsingin matematiikkalukio.
Hem arribat carregats de bones idees i de més d’una iniciativa que intentarem tirar endavant.