Concurs CLVA. Fase del Gironès

El dimarts 21 de març es va celebrar al Teatre de l’Institut Vicens Vives de Girona el XIX Certamen de Lectura en Veu Alta (CLVA). Es tracta de la Semifinal Territorial de la comarca del Gironès. A l’esdeveniment, hi han participat alumnes d’un total de 19 centres educatius de primària i de secundària de la comarca.

Volem felicitar els alumnes participants pel seu compromís i per la qualitat que han mostrat en les seves lectures. Volem agrair a les famílies i al professorat implicat en el concurs per la seva dedicació, també a l’institut Vicens Vives per la cessió de l’espai i els professionals dels serveis territorials d’educació per a la gestió realitzada. Agraïm la participació i la professionalitat del jurat, realment ho van tenir molt difícil per prendre la decisió sobre quins alumnes continuen a la següent ronda, la fase provincial.

Ha sigut un gran concurs i volem animar-vos a continuar impulsant l’ús de la llengua catalana. Ens retrobem a l’edició del curs vinent!