Científiks en joc

Sou un grup de 5è de primària amb ganes d’apropar-vos a la recerca científica i trencar estereotips de gènere a través del disseny d’un videojoc?
Conjuntament amb una investigadora catalana en actiu dissenyareu un videojoc sobre la seva recerca científica.

Programa educatiu del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya adreçat a l’alumnat de dels centres educatius de Primària de Catalunya.
CientífiKs en joc és una oportunitat per empoderar l’alumnat en l’àmbit científic des d’una perspectiva de gènere.
Enguany es tractarà la recerca de l’aigua des de diverses perspectives científiques (climatologia, ecologia aquàtica, enginyeria hidrològica, dret ambiental, dret i accessibilitat al bé comú,
etc).
Per inscriure’s al programa, enviar un correu a cientifiksenjoc.recercaiuniversitats@gencat.cat fent saber el vostre interès. Hi haurà una sessió informativa en format virtual el 15 de desembre.
Places limitades, inscripcions fins al 21 de desembre de 2023.