Jornada CAC: Els reptes de l’educació mediàtica en el marc de la societat digital

El dia 28 de maig a El Modern Centre Audiovisual i Digital de Girona hi haurà en una jornada de presentació del programa eduCAC a mestres i educadors de la comarca del Gironès.

En la sessió, que serà presentada per la consellera responsable de l’àmbit educatiu del CAC, Laura Pinyol, hi participarà la responsable del programa eduCAC, Davínia Ligero, i diverses escoles que ja apliquen el programa a les seves aules n’explicaran el funcionament i les potencialitats.

La sessió a El Modern inclourà també una taula rodona en què participaran el psicòleg Jaume Funes i la professora de la Universitat de Girona Sara Malo, especialista en infància i adolescència. La taula rodona estarà moderada pel president del CAC, Xevi Xirgo.

Places limitades. Confirmar assitència a relacionsinstitucionals.cac@gencat.cat.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut