Una solució equivocada. La xacra del suïcidi juvenil.
27/04/22Us compartim aquest petit vídeo del programa de Tv3 ” Quan arribin els marcians” publicat al 2018.… Llegeix més»
Us compartim aquest petit vídeo del programa de Tv3 ” Quan arribin els marcians” publicat al 2018.… Llegeix més»
L’OMS estima que unes 800.000 persones es suïciden cada any al món (…)… Llegeix més»
Ens plau compartir-vos el seminari en línia que vam fer pels professionals del CREDA sobre el treball amb famílies en l’atenció primerenca, el 15 de novembre de 2021, a càrrec de la Clàudia Tatiana Escorcia. L’objectiu és descriure de forma general les actuacions claus que promouen la col·laboració entre la família i els professionals d’atenció primerenca. Les pràctiques recomanades en l’atenció primerenca tenen com a objectiu recolzar i enfortir canvis significatius en el funcionament dels infants i les seves famílies en els entorns en els quals aprenen. Per tant, és fonamental que els professionals adquireixin les competències necessàries per tal d’establir relacions de col·laboració amb les famílies, que resultin efectives, eficients i eficaces i ajudin a millorar el desenvolupament global de l’infant.… Llegeix més»
Sessions informatives i de formació
Segons l’última Resolució EDU/3545/2021, les proves s’aplicaran… Llegeix més»
Iniciem el nostre últim dia de formació al Centre Internazionale Loris Malaguzzi i últim día de la mobilitat Erasmus Coedu a Reggio Emilia.
Avui hem reflexionat sobre els ateliers, espais d’expressió creativa, on infants i adults experimenten i creen. Dins dels ateliers és important el llenguatge… Llegeix més»
Durant el segon dia de mobilitat del programa Erasmus+ COEDU hem profunditzat en les visites que vam realitzar ahir a les diferents escoles. En el nostre cas vam poder observar la globalització dels diferents llenguatges dins els espais on quedava molt clar quins eren els… Llegeix més»
Seguim amb les mobilitats emmarcades en el projecte Erasmus+ COEDU que estem portant a terme a l’Eixample!
Aquest Matí ens hem aixecat a Reggio Emilia amb la il·lusió d’iniciar un nou viatge d’aprenentatge i descobriment de propostes coeducatives en altres espais i contextos diferents dels nostres.
Hem… Llegeix més»
Es convoquen 157 places de mentors/ores digitals per impulsar la digitalització dels centres educatius catalans. Es tracta d’una de les principals actuacions del Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023.
La figura del mentor/a digital s’encarregarà d’acompanyar, implementar i avaluar l’estratègia digital als centres.
Concretament, a través de l’acompanyament dels mentors/ores, es capacitarà el professorat en… Llegeix més»
Ahir es va celebrar la quarta sessió de la Subxarxa de Competència Digital Docent. Vam continuar treballant sobre l’Àrea 4, entorn de l’avaluació i la retroalimentació. Al llarg de la sessió es van compartir estratègies d’avaluació que s’adaptin al currículum i… Llegeix més»
Aquest mes de març, les 3 les Xarxes per al Canvi de l’Eixample ens hem retrobat a la sessió 26 i hem reflexionat sobre la importància de promoure el desenvolupament professional docent com a part de la cultura/propòsit de centre.