Primer dia de mobilitat a Milà

Avui hem fet el primer dia de mobilitat a la ciutat de Milà en el marc del projecte Erasmus + COEDU.

Ens hem trobat a primera hora del matí a Alzaia Naviglio Grande 20 al “Centro di Documentazione Pedagogica”. Allà ens hem reunit amb les representants de la Comune di Milano.

Durant el matí ens hem explicat els respectius sistemes educatius, hem presentat els objectius del nostre projecte amb les seves respectives mobilitats. Per tancar el matí, les diferents escoles de Barcelona hem presentat les bones pràctiques coeducatives de cada centre.

Al migdia, hem compartit un dinar amb les companyes italianes i hem pogut intercanviar experiències d’una forma més distesa.

Després de dinar, la Dott.ssa Sonnia Bella a la Universitat Biocca, experta en perspectiva de gènere ens ha fet reflexionar sobre la construcció de la identitat de gènere, la transmissió que en fem a les escoles i el poder que tenim com a educadors per transformar-la. Finalment, ens hem posat en petits grups per preparar el job shadowing de demà.

Podeu consultar el programa de la mobilitat clicant aquí.