Mobilitat Milà Erasmus+ COEDU

Reprenem el nous curs escolar 22/23 i encarem el tram final del projecte Erasmus + COEDU preparant l’última mobilitat.

En aquesta ocasió anirem a Milà els dies 29 i 30 de setembre per conèixer i observar com es treballa la coeducació en el sistema educatiu italià.

Les escoles que viatjaran són escola Ferran Sunyer, escola Gaia, escola Joan Miró, escola Mallorca i CRP Eixample.

Com sempre, farem difusió de les observacions que anem realitzant a través de les xarxes socials i recollirem tota la informació a la taula d’observació que hem creat per al projecte. Podeu consultar i utilitzar la taula clicant aquí.

Una vegada finalitzada l’activitat, i de la mateixa manera que hem fet en les altres ocasions, farem un videoresum amb les principals reflexions i intentarem afegir-hi alguna entrevista duta a terme durant la mobilitat.