XVIII edició CLVA -informacions semifinals-

Ja tenim les instruccions per les semifinals al Camp de Tarragona.

• Les semifinals (abans quarts de final) seran telemàtiques.
  • Us compartirem una carpeta de Drive on haureu de penjar els vídeos dels enregistraments dels alumnes. Cal enregistrar cada alumne, individualment, en format MP4 horitzontal. En el nom del vídeo, hi ha de constar, per aquest ordre: “categoria, nom i cognoms alumne, nom escola i població”
  • La data màxima per penjar els vídeos dels alumnes a la carpeta del Drive és el 9 de març de 2022.
  • Els alumnes, en l’enregistrament, han de llegir del llibre original, no es permeten fotocòpies ni fulls impresos.
    Tots els alumnes d’una mateixa categoria llegiran el mateix fragment del llibre.
  • El dia 2 de març rebreu per correu-e quins són els fragments que hauran de llegir en les diverses categories.

El Jurat visionarà totes les participacions, deliberarà i emetrà el veredicte. La decisió del jurat es comunicarà per correu-e als centres participants en tornar de vacances de Setmana Santa. Els alumnes guanyadors passaran a la Final Territorial, que està previst que sigui presencial. Si passeu a aquesta fase, rebreu informació detallada. Els organitzadors del Certamen, des de Barcelona, es posaran en contacte amb el centre de l’alumnat guanyador per indicar-vos el procediment a seguir.
Respecte a la protecció de dades dels alumnes, els centres ja heu acceptat, en fer la inscripció al Certamen i aprovar les bases legals, l’ús dels drets d’imatge dels alumnes participants. Amb tot, si teniu algun alumne sense autorització signada, serà millor que no el trieu com a finalista en la convocatòria d’enguany.
Tots els alumnes que hagin participat a les semifinals rebran un llibre i un diploma. Haureu de recollir els llibres al CRP de la vostra comarca. Quant als diplomes, us enviarem un arxiu on només caldrà que hi poseu el nom de l’alumne i l’imprimiu.