VII Fira Tastet de Ciència

Atenció! L’edició d’enguany agafa un nou format.

La VII Fira de Tastet de Ciència es realitzarà del 21 al 31 de maig amb un format híbrid: virtual i presencial. Els centres elaboraran les seves experiències de ciència, tecnologia i matemàtiques en format audiovisual. Els vídeos generats quedaran penjats en una plataforma que permetrà fer un recorregut virtual en 360° per l’espai on tradicionalment se celebra la Fira Tastet de Ciència. Aquest recorregut virtual es presentarà el dia 21 de maig.

Objectius de la Fira
  • Divulgar, per part d’alumnat i professorat, experiències de referència científiques, matemàtiques i tecnològiques.
  • Fomentar la competència comunicativa de l’alumnat dels centres educatius basada en el coneixement de les ciències.
  • Despertar vocacions científiques en l’alumnat d’educació obligatòria i postobligatòria que facilitin una orientació professional
Trobareu més informació i l’accés a la inscripció en aquest enllaç.