IV Jornades aproPA’T. Museu i Escola aprenem junts

Us convidem a les IV Jornades aproPA’T. Museu i Escola aprenem junts que tindran lloc el dia 16 de novembre al Vendrell i el 23 de novembre a Amposta.

Les jornades són gratuïtes i us hi podeu inscriure mitjançant aquest vincle INSCRIPCIÓ.

Aquest any les jornades centren la seva temàtica en com els museus poden ser eines per a la transformació pedagògica a les aules.

Aquesta formació, reconeguda pel Departament d’Educació, vol ser un altre pas per promoure la generació de sinergies i experiències innovadores entre els diferents agents culturals i educatius del territori.

Podeu consultar el programa de les jornades  a  www.jornadesapropat.cat . Places limitades!