Congrés Educació Pública

Aquest dissabte 5 d’octubre ha tingut lloc l’Acte Inaugural del Congrés al Teatre Nacional de Catalunya que dóna pas als debats territorials que tindran lloc arreu de Catalunya. De l’octubre a l’abril del 2020 hi haurà les jornades i debats territorials (en aquest link pots buscar el teu) que conclourà amb les Jornades Finals al voltant de l’abril/maig del 2020.

Què és el Congrés?

Aquesta iniciativa sorgeix en una primera trobada entre escoles i persones relacionades amb l’educació, el món universitari i entitats diverses, per definir una iniciativa col.lectiva que comportés una acció per parlar d’educació. El resultat va ser la idea de convocar un Congrés de l’educació Pública de Catalunya.

Amb aquesta voluntat, un conjunt d’escoles ens hem constituït com a grup promotor del primer Congrés d’Educació Pública. Actuem sota el  paraigua de la Federació de MRP de Catalunya. Volem que el Congrés articuli un marc de coordinació, reflexió i intercanvi entre tots els centres educatius públics de Catalunya per fer-se present socialment i definir propostes alternatives als reptes de transformació educativa que tenim. Volem afavorir una xarxa horitzontal on el centres educatius públics siguin motor de millora del nostre sistema educatiu.

El grup promotor anima a tots els centres educatius, a participar en la seva organització. I, a les persones o entitats, a col.laborar en promoure el Congrés i participar en qualsevol debat que s’organitzi. En ambdós casos, el primer pas és omplir el formulari d’adhesió.

Formulari d’adhesió per a centres

Formulari d’adhesió persones i entitats

Extret de: https://congreseducaciopublica.wordpress.com/