Premi Escoles Verdes 2023

El Premi Escoles Verdes 2023 de la Generalitat de Catalunya es convoca en les tres categories següents:

• Trajectòria: En reconeixement a una trajectòria de millora continuada en el procés d’ambientalització integral del centre i en la implicació en la millora del seu entorn.
  • Actuació singular: En reconeixement a una actuació singular, dins o fora del centre educatiu, que reculli el màxim de contextos d’acció que promou el Programa Escoles Verdes: la participació de tota la comunitat educativa, la gestió ambiental del centre, el currículum i la implicació vers l’entorn.
  • Treball en xarxa: En reconeixement a un treball en xarxa, realitzat conjuntament amb altres agents del territori (altres centres educatius o institucions o entitats), per a la millora ambiental dels centres que participen en el projecte i del seu entorn. Aquestes accions estan vinculades a l’objectiu 17 “Aliances pels objectius” de l’Agenda 2030 de les Nacions Unides.

Presentació de candidatures fins el 24 de juliol.

Per més informació, podeu clicar la imatge.