Orientacions per a l’elaboració dels informes d’avaluació a l’educació bàsica

Ahir es van publicar les orientacions per l’elaboració dels informes d’avaluació de l’educació bàsica. Aquestes les orientacions les podreu trobar a l’espai web “Nou currículum”

El nou currículum fa una clara aposta per una avaluació que promou la implicació i el compromís de l’alumnat facilitant l’autoregulació, la metacognició i el treball col·laboratiu. L’avaluació ha de permetre que tant els docents, avaluació formativa, com els alumnes, avaluació formadora, puguin identificar els avenços, les dificultats i els errors que sorgeixen al llarg del procés educatiu i prendre les decisions oportunes per assolir les competències. Amb aquesta finalitat, l’alumnat ha de conèixer els objectius d’aprenentatge i els criteris i procediments amb els quals se l’avaluarà.

Les orientacions per a l’elaboració dels informes de l’educació bàsica, els podreu trobar en el següent enllaç: