OFERTA FORMATIVA VIOLÈNCIES I ASSETJAMENT ESCOLAR

Ens agradaria informar-vos que fins al 28 de setembre teniu el període obert de les càpsules i cursos formatius virtuals dirigits a diferents perfils professionals en
matèria de violències. Aquest any seguim amb les formacions d’assetjament escolar i violències masclistes, però com a novetat hem ampliat amb dues temàtiques més: LGBTIQ+-fòbies i
conductes racistes.

Us podeu inscriure a través d’aquest enllaç.

Les primeres formacions i càpsules inicien la setmana del 2 d’octubre, les que encara disposen de més places són les següents:
 9000120517 Abordatge de les violències per LGBTIQ+-fòbia a l’àmbit educatiu (20 h)
 9000030517 Assetjament escolar: detecció i eines d’ intervenció (Ed. Primària) (6 h)
 9000040517 Assetjament escolar: detecció i eines d’ intervenció (Ed. Secundària i post obligatòria) (6 h)
 9000150517 Eines pedagògiques per fer front a les violències masclistes per l’etapa de Primària (6 h)
 9000160517 Eines pedagògiques per fer front a les violències masclistes per l’etapa de Primària (6 h)
 9000170517 Eines pedagògiques per fer front a les violències masclistes per l’etapa de Primària (6 h)

Per a qualsevol altre dubte o aclariment, envieu un missatge al correu de formació de la USAV: formacions.usav.educacio@gencat.cat