Oberta la inscripció als XI Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Educació convoca els XI Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de sis a divuit anys.

La categoria del conte il·lustrat està adreçada a l’alumnat de primària de centres ordinaris. El propòsit és promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic.

Si esteu interessats a participar, cal que contesteu aquest petit formulari: https://forms.gle/fb99pqk3d232nC9r6 indicant el centre educatiu i la categoria o categories que participareu.
Us animem a participar-hi, per aquest motiu us enllacem tres documents:

Bases XI Jocs Florals Escolars
Bases de la categoria H. Conte audiovisual.
 Document que heu d’emplenar i enviar-nos juntament amb els treballs que haureu seleccionat de cada categoria, no més tard del 17 d’abril al correu del CRP.

La final territorial se celebrarà a Tarragona el divendres 17 de maig a les 10h.

La final de Catalunya serà a Barcelona el dissabte 8 de juny.

Esperem rebre els vostres treballs! Sabem que dediqueu moltíssimes estones a l’escriptura de textos! Animeu-vos!