Nova formació per a l’educació secundària: Del nou currículum a l’aula

Del nou currículum a l’aula és un Taller de 2 sessions virtuals destinades a les persones docents de secundària i servirà per fer més explícit el nou currículum de secundària. El treball durant les sessions serviran per fer unes pinzellades dels elements del nou currículum.

Els objectius de la formació són:

– Explorar els canvis i continuïtats, a nivell formatiu, d’acord amb el decret 175/2022 de 27 de setembre, d’ordenació dels ensenyaments de l’educació bàsica.
– Valorar les implicacions del treball competencial a l’aula (a nivell metodològic, de programació, etc..)
– Posar en valor les novetats del nou currículum i les oportunitats que ens brinda.
– Aportar eines i idees per traslladar el que diu el decret a la pràctica docent a l’aula.
– Capacitar el professorat per incentivar l’aprenentatge competencial i reflexiu de l’alumnat
– Destacar la importància de l’avaluació en la seva funció reguladora del procés d’aprenentatge per incorporar-la a l’aula.
– Facilitar les estratègies que facilitin l’atenció educativa inclusiva a tot l’alumnat

La formadora és Mercè Andreu, docent de secundària. Podeu tramitar la inscripció, fent clic a la següent imatge:

.