Formació: COMUNICACIÓ ORAL EFICAÇ

Des del CRP Tarragonès realitzaran una formació que us pot interessar.
Curs pràctic de “COMUNICACIÓ ORAL EFICAÇ” – presencial
¿No tens cap problema en comunicar-te en el teu alumnat, però tens alguna dificultat quan ho has de fer amb altres persones (pares/mares, tutors, presentacions en col·laboradors, portes obertes, etc.)?

¿Sents certa inseguretat perquè vols donar una bona imatge, o no saps bé el que has de dir, com començar, acabar, sintetitzar, ajustar-te al temps disponible o no gaudeixes comunicant?

Si alguna vegada has sentit alguna cosa de les que descrivim, aquest curs pot ser just el que necessites!

7092891709   Curs pràctic de “COMUNICACIÓ ORAL EFICAÇ”
enllaç d’inscripció:
En 4 sessions presencials de 3 h aprendràs d’una forma totalment pràctica i amena com ser conscient de tots els aspectes involucrats en una presentació oral per a fer-la més eficaç. Però no sols això, sinó que també aprendràs a gaudir i a fer gaudir a les persones que t’escolten!

Masterclass – 19 de setembre – Online

Però si encara que tens interès a millorar la teva comunicació oral i no pots assistir al curs que et proposem, no et preocupes i vine a la Masterclass! Perquè plegats, comentarem què és una Comunicació Oral Eficaç, farem una petita pràctica i t’emportaràs consells perquè millores les teves comunicacions.
Per poder fer la inscripció a la  Masterclass del pròxim  19 de setembre a les 17:30 h
cal que ompliu el següent formulari fins al dilluns 18 de setembre.
El 19 de setembre al matí us farem arribar l’enllaç a la Masterclass.