Dinamitzem la lectura i les Biblioteques Escolars Conca de Barberà-Alt Camp

Aquest curs 2023-2024 tornem a iniciar el Seminari de Biblioteques escolars de manera conjunta amb el CRP Alt Camp. A més a més, hem volgut que varis experts ens ajudin en la gran tasca de potenciar la lectura i les biblioteques escolars dels nostres centres.

Aquest seminari es realitzarà entre l’Alt Camp i la Conca de Barberà amb la finalitat d’aglutinar una gran presència de mestres i professors preocupats per la lectura, el seu aprenentatge i per dinamitzar les nostres biblioteques escolars.

Durant les 5 sessions hi haurà xerrades d’experts com la Mònica Badia (responsable programa Puntedu), Marc Alabart (conversa literària), Santi Jimenez (Bibliotecari de la Biblioteca Pública de Reus) entre d’altres, i a més amés, es visitaran dues biblioteques municipals  amb la finalitat d’establir uns forts lligams, fer xarxa i establir aliances.

Per tramitar la inscripció, ho podeu clicant la imatge següent: