Ciència per comprendre i actuar

Torna a [Oportunitats de desenvolupament docent]

En aquesta finestra trobaràs:

• Propostes didàctiques per treballar les disciplines científques a l’aula: Interpretem el món.
  • Materials i experiències formatives que provenen de les activitats de formació d’actualització de continguts científics, didàctics i metodològics organitzades pel Cesire i per altres entitats: Transferim l’actualització científica a l’aula.
  • Projectes  i activitats amb una visió integrada de les ciències: Establim connexions.

Panoràmiques

Interpretem el món

Treballar les ciències a l'aula implica que l'alumnat vagi construint els models de ciència escolar. Aquí trobareu recursos per a aconseguir-ho.

Transferim l’actualització científica a l’aula

Els coneixements sobre la ciència i sobre la manera d'aprendre canvia constantment i, per això, cal una contínua actualització de continguts.

Establim connexions

Recursos, propostes i projectes que permeten treballar una mirada complexa per donar resposta a problemes complexos.