Secundària i Batxillerat

• CREDIT DE SÍNTESI PROPI

Opció a treballar en cas de que el vostre centre disposi d’un crèdit de síntesi propi que voleu adaptar, reformular o venir a desenvolupar-ne la part principal al CdA Juneda. Des del CdA oferim assessorament a l’hora de crear i dur a terme aquesta proposta, la qual necessitem conèixer amb antel·lació.

Aquest programa d’estada, a partir dels diferents àmbits de treball escollits pel centre educatiu, aproparà als alumnes al món rural a través d’una vivència pràctica i des d’un enfocament transversal.

• PROJECTE MIRADES

Us proposem participar d’un projecte competencial per a secundària on es duran a terme activitats, centrades en l’àmbit cientificotecnològic, amb la intenció de formar experts en àmbits específics que configuren el món rural. El treball dut a terme té com a objectiu final l’elaboració d’un producte final comú, que centre educatiu i camp d’aprenentatge podem pactar conjuntament.

En el PDF enllaçat podeu trobar tota la informació del projecte “MIRADES”.