Primària

• CICLE DE LA GRANJA

Opció a treballar en cas de que el vostre centre vulgui fer o iniciar una descoberta del món rural a través del cicle de la granja, posant el focus de treball en la percepció i indagació més transversal de tot el que implica.

Aquest programa d’estada de tres, quatre i cinc dies, que s’estructura i organitza a partir dels diferents àmbits de treball escollits pel centre educatiu, aproparà a l’alumnat al món rural a través d’una vivència pràctica.

• SEQÜÈNCIA DIDÀCTICA PRÒPIA

Un punt de partida que valorem positivament és que, des del centre, disposeu d’una seqüència didàctica que pugui ser complementada amb la participació del CdA a través d’una estada. D’aquesta forma, es pot establir una col·laboració en forma de projecte de centre.

En aquest supòsit, des del CdA Juneda necessitarem que ens feu arribar la programació o puguem conèixer-la, per tal de trobar punts de connexió educativa, contemplar de quina forma podem enfocar el treball previ o posterior a l’estada i com encaixa amb el que proposem.