Activitats

Les activitats que oferim al Camp d’Aprenentatge de Juneda persegueixen l’objectiu d’integrar l’alumnat en la descoberta del món rural i agro-ramader, i fer-ho sent partícip i protagonista de totes les accions i successos que s’hi produeixen, a la vegada que són els encarregats de fer funcionar una explotació familiar agrícola. Els lligams entre les diferents activitats són evidents i contribueixen a reforçar el concepte de cicle, alhora que permeten a l’alumne interaccionar amb una realitat que sovint queda allunyada del seu entorn.

Tots els àmbits de treball compten amb una adaptació per Primària i Secundària, sense perdre l’essència i l’objectiu principal del taller: contribuir al funcionament i fer evident, a tots els nivells, el cicle de la granja.

A la barra lateral esquerra d’aquesta pàgina podeu donar un cop d’ull a les activitats ofertes i saber de què tracten, així com una relació d’objectius, continguts i competències a les que contribueixen.