CdA

Camp d’Aprenentatge de Juneda

Què és un camp d’aprenentatge (CdA)?

Els camps d’aprenentatge (CdA) són serveis educatius de suport curricular i de caràcter interterritorial que treballen conjuntament amb els centres educatius. El valor afegit dels camps d’aprenentatge és promoure l’aprenentatge competencial dels alumnes a partir d’activitats didàctiques en entorns naturals, socials i culturals singulars de Catalunya.

Què us proposem?

Els camps i els entorns d’aprenentatge (CdA /EdA) ofereixen activitats didàctiques innovadores que poden ser de més d’un dia o d’un dia. Les activitats de més d’un dia promouen la consolidació dels aprenentatges dels alumnes. Per tal d’assolir els objectius d’aprenentatge es recomana aquesta tipologia d’estada.

Les activitats d’un dia s’adrecen principalment als centres educatius propers als CdA/EdA.

Les estades i les sortides d’un dia es preparen com a activitats (seqüències didàctiques) del propi centre educatiu que es volen treballar al CdA/EdA. Aquestes activitats han d’estar vinculades al projecte educatiu de cada centre (PEC).

A qui s’adreça la nostra oferta?

Els CdA/EdA s’adrecen principalment a alumnes d’educació primària, de secundària, dels cicles formatius, del batxillerat i primers cursos universitaris dels centres educatius de Catalunya. En cas excepcional, condicionat per les activitats col·laboratives concretes i a la disponibilitat del CdA/ l’EdA, es podran atendre centres educatius públics de fora de Catalunya.

El Camp d’Aprenentatge de Juneda és un servei educatiu de suport curricular que està situat a la plana de Lleida, a la població de Juneda.

Disposem d’espais d’activitats, menjadors, habitacions i d’esbarjo independents, delimitats i que permeten una bona organització dels docents per al compliment de les mesures de seguretat. Al següent document trobareu tota la informació necessària sobre els espais.

Si us voleu posar en contacte amb el Camp d’Aprenentatge de Juneda per sol·licitar una estada o sortida pel curs vinent, heu d’anar a la secció d’inscripcions.

Si teniu qualsevol altre tipus de petició, consulta o teniu un projecte al cap en el qual creieu que hi tenim cabuda, esteu a la secció adequada. Podeu fer-nos arribar les vostres consultes:

📩 cda-juneda@xtec.cat
📞 973 29 00 22 - 634 770 391