Estades

Al CdA Juneda oferim un treball curricular i vivencial amb l’alumnat i el professorat, a través d’una experiència d’immersió en el món rural adaptada tant per Educació Primària com per ESO i Batxillerat, generant una pràctica reflexiva que ens permeti analitzar amb esperit crític els canvis que com a societat hem incorporat als models de producció.

• CICLE DE LA GRANJA

Opció a treballar en cas de que el vostre centre vulgui fer o iniciar una descoberta del món rural a través del cicle de la granja, posant el focus de treball en la percepció i indagació més transversal de tot el que implica.

Aquest programa d’estada de tres, quatre i cinc dies, que s’estructura i organitza a partir dels diferents àmbits de treball són:

🐝 Espai apícola

🐄 Espai ramader

🍞 Espai cerealista

🍆 Espai hortícola

🥛 Espai alimentari

🌳 Espai entorn

• SEQÜÈNCIA DIDÀCTICA PRÒPIA

Un punt de partida que valorem positivament és que, des del centre, disposeu d’una seqüència didàctica que pugui ser complementada amb la participació del CdA a través d’una estada. D’aquesta forma, es pot establir una col·laboració en forma de projecte de centre.

En aquest supòsit, des del CdA Juneda necessitarem que ens feu arribar la programació o puguem conèixer-la, per tal de trobar punts de connexió educativa, contemplar de quina forma podem enfocar el treball previ o posterior a l’estada i com encaixa amb el que proposem.

• CREDIT DE SÍNTESI PROPI

Opció a treballar en cas de que el vostre centre disposi d’un crèdit de síntesi propi que voleu adaptar, reformular o venir a desenvolupar-ne la part principal al CdA Juneda. Des del CdA oferim assessorament a l’hora de crear i dur a terme aquesta proposta, la qual necessitem conèixer amb antel·lació.

Aquest programa d’estada, a partir dels diferents àmbits de treball escollits pel centre educatiu, aproparà als alumnes al món rural a través d’una vivència pràctica i des d’un enfocament transversal.

• PROJECTE MIRADES

Us proposem participar d’un projecte competencial per a secundària on es duran a terme activitats, centrades en l’àmbit cientificotecnològic, amb la intenció de formar experts en àmbits específics que configuren el món rural. El treball dut a terme té com a objectiu final l’elaboració d’un producte final comú, que centre educatiu i camp d’aprenentatge podem pactar conjuntament.

En el PDF enllaçat podeu trobar tota la informació del projecte “MIRADES”.