Els metereòlegs de Sant Vicenç dels Horts

22Els alumnes de 5è de l’Escola Joan Juncadella van venir els dies 10 i 11 de febrer  a fer la predicció  i gravació del temps de l’endemà i a aprofundir en el coneixement d’alguns instruments meteorològics com: el termòmetre ambient, el termòmetre d’aigua, el termòmetre de sòl, el termòmetre de màxima i mínima, el pluviòmetre, el higròmetre, l’anemòmetre i el penell.
Durant la gimcana han  anat anotant els noms, les mesures i les unitats dels aparells. Hi ha termòmetres que presenten alguna dificultat a l’hora de veure el que marca perquè les unitats es troben a l’esquerra i les desenes a la dreta del tub per on puja l’alcohol, però  ho han sabut fer molt bé.
També van fer un joc de sensacions i van  anar a la caseta meteorològica on van observar els núvols i la visibilitat que hi havia.

Han estat uns alumnes molt engrescadors.

Fins el curs vinent!