Els alumnes de 5è de l’Escola Joan Juncadella fan de meteoròlegs

5Els nens i les nenes d’aquesta escola de Sant Vicenç dels Horts van poder experimentar de primera mà una aproximació a com és la feina habitual dels meteoròlegs i de les meteoròlogues.

Van fer una descoberta dels aparells de meteorologia en forma de gimcana; van experimentar sensacions de temperatura amb el seu propi cos i van comprovar com aquestes sensacions poden variar en funció de diversos factors (exposició al sol, refredament per vent…); van registrar dades a l’estació meteorològica del Camp d’Aprenentatge; i, és clar, van fer prediccions (reals) del temps per al dia següent mitjançant una simulació de programa del temps per a televisió. Les prediccions van ser gravades i es troben penjades al youtube a disposició del professorat de l’escola, en mode de reproducció privada.

Felicitats, meteoròlegs i meteoròlogues! Ho vàreu fer molt bé!