Alumnes de 6è de la Sínia a la Colònia Güell

7Aquests alumnes de Molins de Rei van començar el mes de juny fent un viatge en el temps i apropant-se a la vida dels habitants de la Colònia a començaments del segle XX.

Dividits en grups han fet el recorregut de la zona industrial i residencial tot descobrint els espais, edificis i el funcionament d’aquest petit món creat pels interessos d’Eusebi Güell.

En tres torns han anat al Centre d’interpretació on han pogut veure els passos de la formació del22s teixits de la fàbrica (panes i vellutets), han pogut observar la maqueta de la fàbrica i un documental de com era el dia a dia dels obrers de la Colònia.

Per acabar ens hem trobat a l’espectacular Cripta dissenyada per Gaudí.

Han estat uns grups molt implicats.