Alumnes de 4t de l’Escola Miquel Martí i Pol a la riera

f1Aquests alumnes de 4t de Sant Feliu de Llobregat van venir els dies 11 i 12 de maig a descobrir la riera de Vallvidrera. El primer dia van fer el treball de camp al tram de la riera prop de Can Castellví i el segon dia van anar fins a les zones del Vern de les 12 branques i la font de l’arbre caigut.
Han treballat molt bé. Cada grup s’encarregava d’un tram determinat i en ell prenia les mesures corresponents de temperatura (d’aire i aigua), amplada i profunditat. També amb un pot de vidre van comprovar l’olor, transparència i la presència d’escuma.
Després van identificar els vegetals de ribera més característics de la zona i van recollir forces invertebrats que viuen a la riera.
Un cop a l’aula van treballar per parelles identificant els invertebrats trobats amb l’ajuda de la lupa binocular i d’unes fitxes específiques que tenim al Camp.
Van acabar l’activitat reconeixent i explicant el que havien après de cada macroinvertebrat mentre el projectàvem a la pissarra digital mitjançant la lupa binocular del Mòtic.