La riera de Vallvidrera a la primavera

f44Avui els alumnes de 4t de l’Escola Jaume I de Barcelona han descobert els misteris de la Riera de Vallvidrera. Així han mesurat la temperatura de l’aigua i de l’aire primaveral, la seva qualitat a nivell d’olor, color i presència d’escuma i han mesurat la seva amplada i profunditat. A continuació han pogut identificar vegetació típica de ribera com el vern, l’om, el càrex i cues de cavall i per finalitzar han recol·lectat un munt d’animalons entre els que excepcionalment  hi havia cap-grossos i grills d’aigua, segurament l’època de l’any influeix molt en fer aquest tipus de troballes. Un cop al laboratori han treballat amb més detall un dels animals i després els hem observat tots amb l’ajuda de la lupa Mòtic que tenim connectada a l’ordinador amb projector.