Viatge al passat de la Colònia Güell

El dia 5 de març de 2020 els alumnes de 6è de primària de l’Escola Salvador Espriu de Sant Feliu de Llobregat van visitar la Colònia Güell per descobrir com era la vida a començaments del segle XX  de les famílies que hi treballaven.

Primer de tot, es va fer una breu introducció de com es va fundar  la Colònia Güell. Posteriorment, fent una gimcana pels diferents punts d’interès van anar responent unes breus preguntes i completant el dossier amb les enganxines.  Van endinsar-se en un viatge al passat i van poder observar edificis modernistes així com també la masia de la família Güell, les cases dels obrers, la plaça on hi feien vida o el centre parroquial on anaven els infants.

A continuació, van fer una visita al centre d’interpretació de la colònia, on van poder visualitzar un audiovisual  sobre una nena de 10 anys que treballava a la fàbrica tèxtil de la Colònia. També  van conèixer l’arc catenari i els diferents materials que Antoni Gaudí va fer servir per construir la cripta.

Finalment, van fer una visita a la cripta i van contemplar la rica simbologia del l’església. Fins i tot, van poder comprovar la bona sonorització d’aquesta cantant una cançó!