Valents exploradors de la nostra naturalesa

Aquest matí 5 de desembre uns exploradors molt valents han aparegut pels voltants de Can Santoi. Eren els alumnes de les classes de primer de l’Escola Marià Manent de Premià de Dalt, que han vingut fins a Collserola per fer d’exploradors.

En “Pinyol, l’esquirol” els ha rebut amb una calorosa benvinguda. Després d’esmorzar i agafar forces han format 6 equips d’exploradors i han posat rumb al pont de la Sibèria, on han començat el seu itinerari. L’activitat consistia en una gimcana circular en la qual anaven trobant petjades d’animals, diverses espècies vegetals, roques i minerals que havien d’identificar. Han obert la brúixola i l’han fet servir durant tot el recorregut sense perdre’s ni un minut. Sort que venien ben abrigats en un dia tan fred!

Quan hem acabat la nostra ruta ens hem aturat a prop d’una alzina i ens hem transformat en ornitòlegs per tal de reconèixer els diferents cants d’alguns dels ocells que hi viuen a la vora.

Per dinar, hem tornat a Can Santoi. Durant tota la jornada han estat molt engrescats i han aprés moltes coses! Ho han viscut amb entusiasme, emoció i ganes de descobrir els secrets que amaga la Natura.

Us esperem en una propera aventura!