Treball previ de l’alumnat de 5è de l’Escola la Sínia de Molins de Rei

Avui hem rebut un correu de la Paula i l’Enric, tutors de 5è de l’Escola la Sínia, explicant-nos el repte i la investigació que ha realitzat  l’alumnat abans de realitzar l’activitat de la Colònia Güell amb nosaltres:
“Els infants van rebre la demanda d’analitzar diferents programes de Festa Major, de diferents etapes històriques del s.XX, i això els ha portat a esbrinar què va passar en aquest moment històric. Ara mateix els infants coneixen les etapes i han plantejat hipòtesis i preguntes sobre aquestes. Hem ampliat també coneixements a partir de la sortida al Refugi antiaeri 307 de Barcelona. En aquesta sortida ens van explicar que els nens i nenes ja treballaven, i alguna de les preguntes que s’han plantejat ha estat com era la vida dels nens i nenes en aquestes èpoques.
Abans de venir divendres, demà tenim planificat fer una conversa amb ells sobre què creuen i què en saben sobre què és una colònia, com vivien, en què treballaven...”
Quina bona feina!  Gràcies per compartir-ho!