Quins grans boletaires!

Dijous 26 de novembre l’alumnat de 6é A de l’Escola Sant Francesc d’Assís de Sant Joan Despí ha continuat amb la temporada d’estudi de bolets al Camp d’Aprenentatge de  Can Santoi.

Han començat l’activitat explicant característiques del bolets i del regne del fongs. Posteriorment s’han organitzat en grups i amb un cistell han sortit a buscar bolets per diferents ambients al voltant del CdA com l’alzinar i camins a prop de la riera. Han fet un inventari posant noms a tots els exemplars trobats i anotant característiques de l’ambient on els trobaven i del tipus de creixement.

Finalment han fet una exposició dels bolets recol·lectats al laboratori i han investigat a fons un parell de bolets cadascun. Han completat la feina d’investigació observant espores al microscopi i diferents exemples d’himenis amb les lupes binoculars.

Han sigut un grup molt motivat i han demostrat ser uns grans boletaires, trobant força diversitat de bolets.

Enhorabona per la vostra gran recerca!