Meteorologia galàctica

Aquest dijous dia 24 de febrer, els grups de nens i nenes de 3r de primària de la classe “Galàxia” de l’Escola Mestre Morera de Ciutat Meridiana (Barcelona)  han realitzat  el projecte de meteorologia galàctica al Camp d’Aprenentatge de Can Santoi seguint el quadern de camp: Quin temps fa?.  Han fet una gimcana d’aparells meteorològics, han conegut la gàbia meteorològica, l’estació meteorològica digital i també han fet d’homes i dones del temps.

Hem començat fent una introducció i sabien molts aparells meteorològics, després hem fet el guió i les gravacions de la predicció del temps que farà demà amb els seus diferents rols de presentadors, càmera, director i focus.

A la gimcana d’aparells meteorològics han pres dades de 3 tipus de termòmetres diferents, del pluviòmetre, de l’anemòmetre i el penell. En tots els casos han utilitzat la unitat de mesura correctament.

Després han fet un joc de sensacions utilitzant el seu cos com a termòmetre i han obtingut dades manuals de la gàbia meteorològica.

Han estat un galàctics molt treballadors i entusiastes!

Fins la propera!

1. Laura

Els nens i nenes de l’escola han gaudit molt d’aquest dia i han pogut posat en pràctica moltes de les coses que estem treballant a l’escola dins el projecte de meteorologia. Moltes gràcies!