Les roques ens expliquen històries del passat.

Els dies 4 i 10 de desembre els alumnes de 5é de l’Escola Amat Verdú de Sant Boi de Llobregat han realitzat una activitat de geologia a Pallejà.

S’han dividit en grups de treball i amb el material de camp necessari, han començat la seva investigació. Han fet un itinerari pujant pel vessant amb 3 parades i també han vist un antic forn de calç que els ha permès esbrinar la utilitat d’algunes roques.

A partir de les seves observacions i de les proves realitzades (duresa i reacció amb l’àcid) han interpretat la història geològica i han pogut identificar 3 tipus de roques sedimentàries: conglomerats, gresos i calcàries.

Han sigut uns investigadors molt caminadors i entusiastes. Felicitats!

1. Júlia

Una experiència magnífica per endinar-se en el món de la geologia. L’entorn proper, desconegut i sorprenent; a la tardor tot un espectacle!