Les classes de 1r i 2n hem fet d’exploradors pel bosc

El dimarts 10 de maig les classes de 1r i 2n de primària de l’Escola Madorell de Molins de Rei van venir a fer d’exploradors pels camins. Han fet un itinerari d’exploració pel vora camins prop de la riera de Vallvidrera.

Després d’esmorzar i agafar forces han sortit de Can Santoi fins al pont de la Sibèria, on han començat el recorregut. Anaven trobant números pel camí, del 1 al 8, que els hi indicaven que s’havien d’aturar i observar el seu voltant per dur a terme l’activitat. Així, mica en mica, dividits en vuit grups i amb l’ajuda d’unes fitxes, han anat identificant plantes com el llentiscle, el roure i l’arítjol, roques com el quars i la pissarra, i han descobert unes petjades de guineu i de porc senglar. Fins i tot han fet servir la brúixola per orientar el mapa.

El recorregut l’han acabat al Pont de la Sibèria, i hem tornat tots plegats a Can Santoi per dinar.

Aquesta ha sigut de les poques ocasions que hem gaudit de l’acollida d’alumnes de 1r i 2n de primària. Pels docents del Camp d’Aprenentatge ha estat una experiència molt enriquidora, hem après molt de l’entusiasme, emoció i ganes de descobrir que han demostrat durant tot el matí.

Han demostrat ser uns/es grans exploradors/es. Us felicitem i us esperem el curs vinent!!!