La classe del “papirs” aventurers

Aquest divendres 5 de maig de 2023 han arribat, des de Molins de Rei, uns exploradors i exploradores molt motivades que han remuntat el camí des de Can Castellví fins al CdA Can Santoi per conèixer el bosc que hi havia al seu voltant. S’han presentat com la classe dels Papirs, els/les alumnes de 1r de primària de l’Escola Josep Maria Madorell.

En Pinyol, l’Esquirol els ha rebut amb una calorosa benvinguda! Després d’esmorzar han format 4 equips d’exploradors i exploradores i han començat l’aventura rumb al Pont de la Sibèria, on han començat el seu itinerari. L’activitat consistia en una gimcana circular per dins del bosc en la que havien d’identificar els diferents elements naturals que s’anaven trobant, com per exemple: rastres d’animals, diverses espècies vegetals, roques i fins i tot minerals!

Com han aprés a orientar-se amb la brúixola i el mapa, no s’han perdut en cap moment! Abans i després de la ruta s’han aturat prop d’una alzina on han fet un seguit de jocs dinàmics mentre esperaven que els hi toqués començar l’itinerari o que arribessin la resta dels equips. Allà s’han transformat en ornitòlegs i ornitòlogues per tal de reconèixer els diferents cants d’alguns ocells que vivien a la vora i han posat a prova la seva memòria per reconèixer diferents bolets, plantes i petjades d’animals amb el joc del Memory.

Per dinar, han tornat tots plegats a Can Santoi. S’ho han passat d’allò més bé i han aprés moltes coses noves que no sabien del bosc de Collserola.

Bona feina, us esperem a la propera!