La classe Cavall Bernat investiga el riu Llobregat

Dimecres 14 d’abril  l’alumnat de la classe “Cavall Bernat” de 4t de primària de l’Escola La Sínia de Molins de Rei ha anat caminant fins a la zona del pont de Can Baruta per fer la descoberta i l’anàlisi del Riu Llobregat. Després d’una breu introducció s’han organitzat en petits grups per fer una descoberta en tres parts:.

• investigar la qualitat de l’aigua a partir de de la transparència, olor, color i temperatura. També han obtingut altres dades com amplada, velocitat, cabal i característiques de la llera.

• identificar la vegetació de ribera i analitzar els impactes antròpics presents

• capturar i identificar invertebrats aquàtics per tal de conèixer l’estat de conservació de l’aigua a partir de l’índex biològic obtingut. També han observat i registrat nombrosos ocells aquàtics amb allarga vistes i prismàtics.

Han treballat de valent  i han mostrat moltes ganes d’investigar i conèixer el riu Llobregat.

En la propera investigació coneixeran la desembocadura del riu Llobregat. Us esperem!