Els supermeteoròlegs correpluges

El dimecres 22 de novembre de 2023 l’alumnat de 4t , de la classe “Corrrefocs” a l’Escola Pont de la Cadena  de Molins de Rei, han vingut al Camp d’Aprenentatge de Can Santoi per realitzar una activitat de meteorologia.

Han començat fent de meteoròlegs realitzant la predicció del temps per l’endemà a partir del mapa de símbols proporcionat pel Servei Meteorològic de Catalunya. Amb aquesta informació han preparat un guió i s’han repartit les tasques de presentadors, apuntador, director, càmera i focus per tal d’enregistrar les gravacions en vídeo:3,2,1 ACCIÓ!

Després han fet una gimcana sobre els principals instruments meteorològics i les seves unitats de mesura per tal de saber-los identificar i poder prendre les lectures correctament durant la realització d’una gimcana meteorològica. S’han dividit en quatre equips de treball i han trobat 6 aparells meteorològics: quatre tipus de termòmetres, un penell, un pluviòmetre i un anemòmetre.

A continuació han experimentat el “taller de sensacions”, on han fet servir el seu propi cos per estimar la temperatura de l’aire, de l’aigua i del terra i comparar-les amb els valors reals.

Ho han fet superbé!!! Enhorabona!