Els alumnes de l’Escola Fàsia-Sarrià han fet d’exploradors

El dimarts 14 de març, 10 alumnes d’aquesta escola de Barcelona es van endinsar en el bosc de la Serra de Collserola per descobrir i identificar plantes, roques, minerals i petjades.8
Per un preciós recorregut seguint la riera de Vallvidrera, anaven trobant números que els hi indicaven que s’havien d’aturar i observar el seu voltant. Així, mica en mica, dividits en tres grups i amb l’ajuda d’unes fitxes han anat identificant: el llentiscle, el bruc, el quars i la pissarra. També han identificat tot comptant el nombre de dits i ungles les petjades de: guineu, porc senglar i teixó.
El recorregut l’han acabat a la riera i han pogut observar diferents invertebrats que hi viuen com: l’espiadimonis, la gambeta, l’efímera i la mosca negra.
Pels professionals del Camp ha estat una experiència molt enriquidora, hem après molt de l’entusiasme que veiem en les seves expressions i també del gran treball que han fet els seus mestres i educadors.
img_9565També s’han relacionat d’allò més bé amb alguns nois del centre que provisionalment viuen a la casa de colònies de Can Santoi.
Volem agrair al Pare del Roger, que també ens ha acompanyat a la sortida, el super pastís que ha portat i que estava superbó i que gràcies a la seva ajuda i al Marc (el mestre) en Joan ha pogut gaudir de la sortida.

Moltes felicitats Rogeró!!

Us esperem el curs vinent!!!