El Camp d’Aprenentatge rep l’alumnat del Màster de Formació del Professorat

L’alumnat del Máster de Formació del Professorat de ciències de la Univesitat Pompeu Fabra han estat a Can Santoi per conéixer la tasca que fem els Camps d’Aprenentatge i enriquir la seva formació com a futurs docents.

Els hem rebut a les nostres instal·lacions i a partir d’una presentació en Powerpoint han conegut les funcions, objectius i metodologia de treball que porta a terme la xarxa de Camps d’Aprenentatge i Entorns d’Aprenentatge en la seva tasca de suport curricular a tots els centres educatius de Catalunya.

A continuació els hem mostrat un recull de les activitats que oferim al CdA Can Santoi en els diferents àmbits que es treballen. Per finalitzar  la sessió hem realitzat de forma abreujada una  activitat de camp per tal que els futurs docents veiessin  com es desenvolupa l’activitat in situ. En aquest cas han dut a terme l’activitat “La riera”.

Ha sigut una trobada molt positiva i engrescadora que esperem els sigui profitosa en el seu futur com a docents.

Volem agrair la col·laboració del Marcel Costa en la realització d’aquesta trobada.